4 תשובות
לא צריך לגלח אולי רק לקצר כדי שזה פחות יכאב
לא צריך לגלח אבל שאלוהים ישמור אותך זה נשמע כל כל כואב אני משפם צורחת את החיים שלי
לא צריך לגלח לפני
זה כואב שאפשר לסבול ולא זה על הלמטה זה בצדדים
זה כואב שאפשר לסבול ולא זה על הלמטה זה בצדדים
אנונימית
תורידי רק בצדדים כדי שלא יראו בביקיני לא צריך הכל וזה לא כזה כואב ( כמו בכל מקום אחר בגוף)
אנונימית
באותו הנושא: