7 תשובות
בחופש הגדול :)
זה קצת עצוב וכנראה ישמע קצת צומי להגיד את זה, אבל אני לא חושבת שיש זמן כלשהו שהייתי שמחה באמת
לפני כמה חודשים כנראה
שבוע שעבר,באופן כללי כל שבןע אני ממש שמחה
אתמול בלילה
אנונימי
היום לפני חצי שעה, ואם את רוצה לדבר אני פה ❤