6 תשובות
אחד קטן.
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני בלחץ מדברים נגיד שעומדים לצעוק אליי
או שאני במקום שאני לא מסוגלת לצאת ממנו
כי אני בלחץ מדברים נגיד שעומדים לצעוק אליי
או שאני במקום שאני לא מסוגלת לצאת ממנו
אנונימית
אז כן יכול להיות שזה התקף קטן,תנסי לנשום בעיקר ולהרגע ולא להתרגש מכל דבר שאומרים לך תנסי להיות אדישה בעיקר זה עוזר
זאת אני מהאנונימי,קיצר התכוונתי מה המצב שלך באותח הרגע איך את מרגישה?טוב?או שזה בא לך כי את עצובה?או כי קרה משהו
שואל השאלה:
תנשמי תנשמי תנשמי^
תנשמי תנשמי תנשמי^
אנונימית
תלוי על מה את חושבת
אנונימית
באותו הנושא: