10 תשובות
פלוס מינוס, זו תכונת אופי ואופי זה משהו שאת במידה מסוימת נולדת איתו אבל כן אפשר לשלוט בזה (עד לגבול מסוים) ולשנות/לשפר את הביישנות שלך
לא, זה משהו שאתה מ"קבל" במשך החיים.
אומנם הרבה אומרים שזה יותר תכונת אופי מולדת אבל יש גם כאלה שהפך הגמור מכך ובסופו של יום גם הופכים להיות ביישנים.
כן
שואל השאלה:
יש מצב שזה בגנים?
אנונימית
יש מצב
שואל השאלה:
אני לא מבינה איך אני ביישנית
מאיפה זה נובע
עוד שהייתי בגן הייתי ממש ביישנית אבל אני לא יודעת למה
אנונימית
אני ביישנית מהגן ועד היום ( אני בת 22) לא חושבת שאי אפעם אתגבר על הביישנות.. וככה אני אשאר לבד בחיים
אנונימית
לא זה בא והולך מינסיון אישי