3 תשובות
במצלמה האחורית
מראה אוהבת די לשקר, ולא להראות פגמים כמו חצ'קונים ודברים למיניהם, טלפון גם אוהב לפגוע.. הוא מראה את האמת, אבל די לא בפורפורציה, ולפעמים הוא גם מגזים וגם זה תלוי בזווית של הצילום עם יש אור או לא וכדומה. הכי טוב ? זה שבן אדם רואה אותך זה הכי אמין.
אנשים רואים אותנו כמו במצלמה. במראה רואים הפוך
באותו הנושא: