9 תשובות
למה לא.
כן
למה לא? חופשי
שואל השאלה:
בגלל המצב עכשיו
בגלל המצב עכשיו
אנונימי
המצב לא חדש לנו, לא צריך לעצור הכל
תצאו למסעדה ותהנו
תצאו למסעדה ותהנו
רצוי שלא
כדאי שתחכו שירגע, אין משהו דרמטי בנתניה אבל אל תיקחו סיכון לדעתי
כדאי שתחכו שירגע, אין משהו דרמטי בנתניה אבל אל תיקחו סיכון לדעתי
שואל השאלה:
וואי סעמק כי אצלי בבית אין לנו בכלל מה לעשות
וואי סעמק כי אצלי בבית אין לנו בכלל מה לעשות
אנונימי
כרגע בנתניה סביר לצאת.
נראלי שכן
באותו הנושא: