5 תשובות
^^מה הם יעשו שם? ילחמו.
אין כרגע על הפרק כניסה קרקעית
כרגע יעני היום כנראה שלא
אבל אם יתמשך יש סיכוי גדול שכן בגלל שצנחנים נכנסים הרבה לעזה
אנונימי
שואל השאלה:
אני פוחדת :(
מה הם יעשו שם?
אנונימית
אולי.
יש סיכוי די טוב, לצנחנים יש מהמערכות הקודמות קטע שבו הם נכנסים לעזה יחסית הרבה, אבל אולי זה כי מפקד אוגדת עזה במשך די הרבה שנים היה בעבר מהצנחנים.