4 תשובות
כדאי שתשתפי את האנשים שיקרים לך בחששות שלך, כדי להרגיע את דאגתך, והייתי באמת ממליץ להיזהר ביציאה מהבית או להימנע ממנה, במידה וזה גורם לך לחרדה.
אולי הדף בקישור יעזור לך וייתן לך אפשריות להתגברות על החרדה
דרך אגב, אסור לשאול את אותה שאלה כמה פעמים, יכולים למחוק לך את השאלות.
הכל טוב
אין צורך להיות בחרדה
כן זה מלחיץ
אבל תעשי מה שאני עושה כבר שנים
לא שומעת חדשות לא רואה חדשות ולא מתקרבת לזה
לא הייתי לחוצה בזמן השקרונה
וגם לא כזה לחוצה עכשיו
כי אין למה
הלחץ הוא זה שמביא אלינו את הדברים הרעים
יקרה,

נתקלתי בהודעתך והיה לי מאוד חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הפחדים שעלולים להציף, המחשבות שעולות, וייתכן שגם חוסר הוודאות מציף בעקבות האירועים האחרונים שקורים במדינתנו. אני משערת כי המצב הבטחוני עלול לערער מאוד ואף לגרום אולי לחוסר בטחון, האם יש מבוגר שאת סומכת עליו כמו אמא או יועצת שתוכלי לשתף בחששותייך?

בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.
שואל השאלה:
יואו פעם ראשונה שאני רואה מישהי שגרה בלוד כאן בסטיפס חח:)
אני גרה במרכז אבל מעדיפה לא להיפגש ולצאת סתם לרחובות כי זה פחד מוות
אנונימית