8 תשובות
לאלאלא יש לי הפרעות אכילה וזה כל כך קשה לצאת מזה אל תנסי אפילו תאהבי את עצמך והן לא חברות הן מזעזעות את פאקינג מושלמת כמו שאת
אל תשימי עליהם הם לא חברות עם הם אומרות לך ככה
לא לא לא לא לא!!!!!! את מושלמת בדיוק כמו שאת וכמו שאת אמרת, את לא בעודף משקל!!!! אל תקשיבי להן הן סתם חיות בסרט וכנראה מקנאות כי את יותר יפה... בשום פנים ואופן לא להפסיק לאכול.
אם את חושבת שאת צריכה ורוצה להרזות אז תרזי אבל זה באמת חשוב שתעשי את זה בישביל עצמך ולא בישביל אף אחד אחר
פעם הבאה אל תשתקי, תגיד למטומטמות האלה שיסתמו את הפה שלהן ויתעסקו בעניינים שלהן, ואת יכולה לרדת עליהן חזרה, אל תתני להן להוריד אותך
א- מי שם בכלל על מה שהן אומרות ומה שהן חושבות? את ממש לא צריכה לקחת את זה אישית ולהתייחס למה שהן אומרות. הן בנות מגעילות ואת חייבת להתרחק מהן ולהתעלם מהן
ב- את בשום פנים ואופן לא מפסיקה לאכול. את חייבת לאכול, ואת חייבת אנרגיה לגוף שלך וויטמינים ועוד מלא דברים אחרים וזה שכמה בנות פקאצות אמרו לך שאת שמנה ממש לא הולך לגרום לך לסבול, אוקיי? יש דרכים אחרות שאת יכולה להרזות (כמובן אם את רוצה) ואת ממש לא צריכה לקחת ללב את מה שהן אמרו
ואם את רוצה את יכולה לדבר איתי בפרטי ולשתף אותי כי אני אשמח לעזור, ואני גם די מבינה בנושא הזה אז את מוזמנת לשתף :)
שואל השאלה:
כן אבל אני עדיין יותר מלאה מהן ובהרבה
אנונימית