התחברות
הרשמה
מישהו היה במחלקת הפרעות אכילה תל השומר?
11 במאי 2021, 13:59
תל השומר
הפרעות אכילה
אנורקסיה
אישפוז
תשובה אחת
אני מטופלת שם אבל לא באישפוז
אנונימית
באותו הנושא:
אני מאושפז במחלקה להפרעות אכילה בתל השומר -
מישהו היה כאן במחלקה להפרעות אכילה בתל השומר או בשניידר ויכול לספר איך זה?
מישהו שהיה/ מכיר מישהו שהיה שמחלקת הפרעות אכילה בתל השומר ויכול לומר איך זה?
מי שהיתה מאושפזת במחלקה להפרעות אכילה בתל השומר- באיזה שעה כל ארוחה?
למי שמאושפז או היה מאושפז במחלקה להפרעות אכילה תל השומר/ טופל במרפאה להפרעות אכילה בתל השומר
יש פה בנות שמאושפזות כרגע על הפרעת אכילה במחלקת ילדים כללית או במחלקת להפרעות אכילה?
יש פה מישהו שהיה מאושפז במחלקה להפרעות אכילה בתל השומר?
מישהו מאושפז / התאשפז בשיבא בתל השומר במחלקת הפרעות אכילה??
אני מתאשפזת מחר בתל השומר במחלקה להפרעות אכילה..
איך זה להיות במחלקת ילדים ג תל השומר (הפרעות אכילה)?
יש פה בנות שאמורות להתאשפז במחלקה להפרעות אכילה בתל השומר בזמן הקרוב?