3 תשובות
אני חושבת שכדאי לך לחפש באתר של האוניברסיטה. כאן יש בעיקר ילדים
אי אפשר להתקבל לשם בלי פסיכומטרי, וציוני הקבלה משתנים מתואר לתואר
גם בגרות טובה צריך, אבל שוב, נתוני הקבלה משתנים בין התארים.
הכי טוב שתכנסי באמת לאתר של האוניברסיטה, תסתכלי על התארים שמוצעים שם ומה תנאי הקבלה שלהם (תעודת בגרות + פסיכומטרי)
^ יכול להיות שזה היה בתחילת הקורונה? כשביטלו בפתאומיות את הפסיכומטרי? כי באותם חודשים היה אפשר להירשם לשנת הלימודים תשפ"א ללא פסיכומטרי ורק עם בגרויות ומכינות (וגם אז לא לכל התארים)
עכשיו זה חזר לשגרה ותנאי הקבלה כוללים פסיכומטרי, גם אם נמוך מאוד (שוב, תלוי בתואר)