7 תשובות
אוי אוי
היא בסך הכל כלבלבה חמודה אין לך מה לפחד חחח
אני הייתי הולכת ומשחקת איתה חחח
שואל השאלה:
אני לקחתי בקבוק מברזל והתאמנתי איתו על איך לרצוח אותה ולמזלה היא לא הייתה שם אז תודה❤
תבואי בעדינות עם פסטרמה או משהו ותתני לה ואז תוליכי אותה עם זה לבחוץ
ותבואי בגישה חיובית לא יקרה לך כלום:)
אולי היא הרגישה מאויימת אני בטוחה שהייתה לה סיבה חחח
לא נורא העיקר שטוב לך עכשיו ושלה טוב וזהו
שואל השאלה:
היא מפלצת
היא לא
אני בטוחה שאם תבואי אליה עם משהו טעים ובגישה חיובית היא תתחבר אליך
שואל השאלה:
היא נשכה לי את היד כי ניסיתי ללטף אותה אבל תעזבי את זה המפלצת הלכה וזה מה שחשוב