7 תשובות
למה לך?מה יצא לך מזה?
אנונימית
למה לעצור בעצם?
שואל השאלה:
כי אני אמות שם כנראה הם פסיכים
כי אני אמות שם כנראה הם פסיכים
אנונימית
שואל השאלה:
איך להוציא את העצבים
איך להוציא את העצבים
אנונימית
לנשום 10-20 נשימות עמוקות בעיניים עצומות, בחדר חשוך וממוזג
להיכנס להתקלח
ולעשות את הנשימות שוב
להיכנס להתקלח
ולעשות את הנשימות שוב
אנונימית
איך מנסים לטפל בזה?בנתיים מה עשינו?
אנונימית
אני אומר לכי על זה
אנונימי
באותו הנושא: