6 תשובות
אז הוא יפגע בבתי הזיקוק בחיפה
שאלו יהיו הבעיות
שאלו יהיו הבעיות
לא נראלי יגיע לשם טיל
^^^
חס וחלילה אתה יודע מה יקרה פה
חס וחלילה אתה יודע מה יקרה פה
אנונימית
זה פגע עכשיו בקו צינור נפט של אילת אשקלון, זה כמו בית זיקוק.
כלום ושום דבר, עוד אגדה שהמציאו על מנת להעיף את המתקנים האלה, הם אמנם עושים הרבה נזק אבל הם לא באמת מסוכנים. המיכל המסוכן הזה כבר מזמן לא שם.
אנונימי
יהיה פיצוץ
אגב מאז שהתחיל המצב של המלחמה רוקנו מהבית זיקוק את כל החומרים המסוכנים אם לא ידעתם אז אין ממש סכנה כרגע
אגב מאז שהתחיל המצב של המלחמה רוקנו מהבית זיקוק את כל החומרים המסוכנים אם לא ידעתם אז אין ממש סכנה כרגע
באותו הנושא: