4 תשובות
לאט לאט
לדבר יותר להיפגש
לרמוז
לדבר יותר להיפגש
לרמוז
האהאאהאהאהא
אני ממליצה שקודם כל תחכי קצת ותראי אם הרגשות האלה רציניים (אם הם לא רציניים זה יעבור לך אחרי כמה שבועות) ואם זה רציני תספרי לה כי את לא יכולה לשמור על זה לנצח. תגידי לה קודם כל שאת חושבת שאת מהלהטב אם היא לא יודעת ותדברו על זה קצת ואז תגידי לה..
אני ממליצה שקודם כל תחכי קצת ותראי אם הרגשות האלה רציניים (אם הם לא רציניים זה יעבור לך אחרי כמה שבועות) ואם זה רציני תספרי לה כי את לא יכולה לשמור על זה לנצח. תגידי לה קודם כל שאת חושבת שאת מהלהטב אם היא לא יודעת ותדברו על זה קצת ואז תגידי לה..
אותהה
ואו כן גם אני היא דחתה כי יש לה חברה אבל תתקדמי לאט לאט אין מה למהר ותרמזי ובהצלחה
באותו הנושא: