17 תשובות
חיסון.
חיסון כנראה, תלוי איזה חיסון כמובן אבל ברוב המקרים חיסון יותר כואב
אחריי חיסון
אבל בדיקת דם באותו רגע כי זה לא כמו חיסון שלוקח שנייה
אבל בדיקת דם באותו רגע כי זה לא כמו חיסון שלוקח שנייה
חיסון
שואל השאלה:
^^^נגיד הפפילומה
^^^נגיד הפפילומה
אנונימית
שואל השאלה:
(ziv)ush
אמאלה למה כמה זמן לוקח לעשות בדיקת דם??
(ziv)ush
אמאלה למה כמה זמן לוקח לעשות בדיקת דם??
אנונימית
אה פפילומה לא ממש כואב זה סתם שטויות את האמת.
אולי זה טיפה יציק לך אבל זה באמת שטויות.
אולי זה טיפה יציק לך אבל זה באמת שטויות.
בדיקת דם
בשבילי בדיקת דם
שואל השאלה:
לאא אני עשיתי כבר את הפפילומה פשוט אני עושה בדיקת דם מחר ובאלי להשוות מה יותר כןאב שאדע
לאא אני עשיתי כבר את הפפילומה פשוט אני עושה בדיקת דם מחר ובאלי להשוות מה יותר כןאב שאדע
אנונימית
בדיקת דם פי אלף
בדיקות דם לי יותר כואב ומפחיד
חיסון זה שטויות, שניה ונגמר
חיסון זה שטויות, שניה ונגמר
לא זה ולא זה. כך דעתי
בדיקת דם זה באמת לא כואב
טיפה מציק טבל לא יותר
טיפה מציק טבל לא יותר
חיסון
בדיקת דם זה פשוט לא מרגישים את היד
בדיקת דם זה פשוט לא מרגישים את היד
חיסון
פפילומה לא כזה כואב.. אם את מסובבת את היד אחרי זה
בדיקת דם כואב לכמה שניות לרוב...
בדיקת דם כואב לכמה שניות לרוב...
אנונימית
באותו הנושא: