17 תשובות
חיסון.
חיסון כנראה, תלוי איזה חיסון כמובן אבל ברוב המקרים חיסון יותר כואב
אחריי חיסון
אבל בדיקת דם באותו רגע כי זה לא כמו חיסון שלוקח שנייה
חיסון
שואל השאלה:
^^^נגיד הפפילומה
אנונימית
שואל השאלה:
(ziv)ush
אמאלה למה כמה זמן לוקח לעשות בדיקת דם??
אנונימית
אה פפילומה לא ממש כואב זה סתם שטויות את האמת.
אולי זה טיפה יציק לך אבל זה באמת שטויות.
בדיקת דם
בשבילי בדיקת דם
שואל השאלה:
לאא אני עשיתי כבר את הפפילומה פשוט אני עושה בדיקת דם מחר ובאלי להשוות מה יותר כןאב שאדע
אנונימית
בדיקת דם פי אלף
בדיקות דם לי יותר כואב ומפחיד
חיסון זה שטויות, שניה ונגמר
לא זה ולא זה. כך דעתי
בדיקת דם זה באמת לא כואב
טיפה מציק טבל לא יותר
חיסון
בדיקת דם זה פשוט לא מרגישים את היד
פפילומה לא כזה כואב.. אם את מסובבת את היד אחרי זה
בדיקת דם כואב לכמה שניות לרוב...
אנונימית