27 תשובות
אני מניח
כי יש להם השפעה ענקית שיכולה להשפיע עלינו בצורה כלשהי
זה לא קשור לגיל שלהן
עכשיו אתה סתם נשמע מתנשא
עכשיו אתה סתם נשמע מתנשא
יש להם השפעה ענקית ואם אין לאנשים ידע קודם הם יוכלו להתחיל להאמין לשטויות שהם אומרים
נכון כאילו שחררו מתי לאחרונה שמעתם דואה ליפה באוזניות
חחח גם אני לא יודעת, או אפילו מכירה את המפורסמים האלה. אבל זה בהחלט משגע, כי יש להם מלא עוקבים ומעריצים, וכל פוסט שהם מעלים נגדנו, הם מעלים עוד כמות אנשים שיחשבו שאנחנו הרעים.
כי יש להם השפעה.
השנאה הזאת לא עושה לנו טוב, רוב העולם חושבים אנחנו מפלצות בגלל דברים כאלה.
השנאה הזאת לא עושה לנו טוב, רוב העולם חושבים אנחנו מפלצות בגלל דברים כאלה.
צודק
לדוגמה האנשים שאני מעריצה לא מעלים סטורים כמו מפגרים, בלי לשמוע ולהבין את שני הצדדים של הסיפור
לדוגמה האנשים שאני מעריצה לא מעלים סטורים כמו מפגרים, בלי לשמוע ולהבין את שני הצדדים של הסיפור
שואל השאלה:
זה קשור נטו לגיל לאייליש אין מעריצה אחת מעל גיל 13 ולויקנד כנראה 15-16
2. אין לזה שום השפעה חוץ מהמעריצים מתחת לגיל ההסכמה העיוורים האידיוטים שלהם וגם אם כן אין מה לעשות עם זה
זה קשור נטו לגיל לאייליש אין מעריצה אחת מעל גיל 13 ולויקנד כנראה 15-16
2. אין לזה שום השפעה חוץ מהמעריצים מתחת לגיל ההסכמה העיוורים האידיוטים שלהם וגם אם כן אין מה לעשות עם זה
מאיפה הבאת את הנתונים האלה..
אתה כותב סתם את מה שנראה לך
שום דבר מזה לא מבוסס
אתה כותב סתם את מה שנראה לך
שום דבר מזה לא מבוסס
בילי אייליש לא אמרה על זה כלום אבל
אני מעריצה ואני בת 17....
אני מעריצה ואני בת 17....
אנונימית
בטח שיש השפעה אל תהיה עיוור, הרבה אנשים מעריצים אותם ולא רק קטינים אבל נניח זורמת איתך גם זה לא טוב לנו, גדלים על לשנוא אותנו.
אנחנו מדינה קטנה זה חשוב לשמור על שם טוב בכל מצב..
אנחנו מדינה קטנה זה חשוב לשמור על שם טוב בכל מצב..
שואל השאלה:
לול מה מבוסס את לא יודעת שמי שמעריץ את הכוכבי פופ של היום ושל רוב טרנדים זה ילדים? בסגנון של האלה שבטיק טוק עכשיו? לכי תראי לי מעריך בן 25 של אריאנה גרנדה עם אייקיו ממוצא פלוס
לול מה מבוסס את לא יודעת שמי שמעריץ את הכוכבי פופ של היום ושל רוב טרנדים זה ילדים? בסגנון של האלה שבטיק טוק עכשיו? לכי תראי לי מעריך בן 25 של אריאנה גרנדה עם אייקיו ממוצא פלוס
שואל השאלה:
כע תופעה מחרידה יחסית^^ נ.ב שימי לב שכתבת את זה מאנונימי...
כע תופעה מחרידה יחסית^^ נ.ב שימי לב שכתבת את זה מאנונימי...
שואל השאלה:
הם לא כמו כולם הם מוציאים זבל בשקל של קליפ עם כמה אפקטים ואקפלה קשה ומטופשת ולוקחים מיליונים
הם לא כמו כולם הם מוציאים זבל בשקל של קליפ עם כמה אפקטים ואקפלה קשה ומטופשת ולוקחים מיליונים
2 סיבות עיקריות:
1. כי באמת כמו שכתבו פה יש להם השפעה ענקית וזה מעצבן לראות שבגללם כלכך הרבה כבשים מצטרפים לעדר עיוורים הזה.
2. כי הם מעריצים אותם וזה מאכזב לדעת שמי שאתה מעריץ ומעריך שונא אותך רק בגלל שאתה יהודי ושהוא סתם עוד כבש עיוור ולא חכם או נחמד כמו שחשבת.
אבל אתה צודק באמת לא צריך להיות אכפת, דעה של כבשים לא צריכה להזיז, כתבתי את זה כבר ואכתוב שוב גם פה למקרה שמישהו שמאוכזב מהם יכנס לשאלה, הם סתם כבשים עיוורים שהולכים אחרי העדר ואין להם אומץ או מספיק שכל לבדוק מעבר הדעה שלהם לא שווה כלום, לעומת זאת אלו שיש להם מספיק אומץ ושכל ומספיק עירניים לא ללכת אחרי אחרים מבלי להבין כלום מהחיים שלהם הם אריות כי הם חכמים והם אמיצים כמו אריות ויכולים להסתדר יפה מאוד בלי עדר, שאגה 1 שלהם שווה פי 1783040384 יותר מאשר ה200 מהה מהה שלהם, אריה הרבה יותר משנה מהרבה כבשים, יש גם אריות מפורסמים אבל אפילו דעה של אריה לא מפורסם הרבה יותר שווה מדעה של סתם כבש מפורסם, אפילו כלב יודע להנהיג כבשים, הרבה יותר נחמד לדעת שאנשים איכותיים תומכים בך מאשר עדר של כבשים עיוורים.
1. כי באמת כמו שכתבו פה יש להם השפעה ענקית וזה מעצבן לראות שבגללם כלכך הרבה כבשים מצטרפים לעדר עיוורים הזה.
2. כי הם מעריצים אותם וזה מאכזב לדעת שמי שאתה מעריץ ומעריך שונא אותך רק בגלל שאתה יהודי ושהוא סתם עוד כבש עיוור ולא חכם או נחמד כמו שחשבת.
אבל אתה צודק באמת לא צריך להיות אכפת, דעה של כבשים לא צריכה להזיז, כתבתי את זה כבר ואכתוב שוב גם פה למקרה שמישהו שמאוכזב מהם יכנס לשאלה, הם סתם כבשים עיוורים שהולכים אחרי העדר ואין להם אומץ או מספיק שכל לבדוק מעבר הדעה שלהם לא שווה כלום, לעומת זאת אלו שיש להם מספיק אומץ ושכל ומספיק עירניים לא ללכת אחרי אחרים מבלי להבין כלום מהחיים שלהם הם אריות כי הם חכמים והם אמיצים כמו אריות ויכולים להסתדר יפה מאוד בלי עדר, שאגה 1 שלהם שווה פי 1783040384 יותר מאשר ה200 מהה מהה שלהם, אריה הרבה יותר משנה מהרבה כבשים, יש גם אריות מפורסמים אבל אפילו דעה של אריה לא מפורסם הרבה יותר שווה מדעה של סתם כבש מפורסם, אפילו כלב יודע להנהיג כבשים, הרבה יותר נחמד לדעת שאנשים איכותיים תומכים בך מאשר עדר של כבשים עיוורים.
מאוד אהבתי את מלאני מרטינז אני אהבתי אותה כבר ארבע שנים וזה פשוט מאןד מאכזב אותי
^אה גם מלאני העלתה סטורים על פלסטין ?
אנונימית
כן תראי באינסטנגרם שלה^
שיט גם טיילור עכשיו?
אנונימית
^לא, טיילור לא העלתה לגבי זה כלום.
אנונימית
צודק, על הזין שלי הם באמת. הקטע שזה מזיז לאנשים כי זה שקרים שמפיצים על כולנו, כי הם מסיטים נגדו בלי שאחרים אפילו ישמעו את הצד שלנו או עזוב ישמעו יראו. זה מה שמבאס שקוראים לנו רוצחי ילדים בלי אפילו לדעת מה השרמ!ט!ת האלו עושים לנו במדינה.
יש להם המון עוקבים, פלטפורמה ענקית, השפעה רבה מאוד על הקהל הצעיר שלהם שיספוג כל מה שהאיידול שלהם דוחף לו. מה שיוביל לעוד אניטשמיות, והרבה. וממש לא חסר לנו. במיוחד כשכולם הופכים להיות פרו פלסטין טרנד ו"מוראלי".
בלי שום קשר לשומעים לא שומעים הם ממציאים עלינו שמועות בלי לדעת ויש להם קהל רחב ומלא עוקבים והם אומרים דברים לא נכונים בשיט ומוציאים אותנו שקרנים רעים ומגעילים אבל כשיש סירטונים לטובתנו מעלימים עין וזה גועל נפש
בול^ גם אם הם בני 13 או 15 זה ממש לא משנה כי הם גודלים לתוך השנאה הזאת ויש להם השפעה ענקית על הדור החדש
אנונימית
כן הם אפילו לא מנסים לבדוק מה באמת קורא ופשוט תומכים בזה כי זה מתחיל להיות טרנדי^^^
זה פשוט ממש מבאס לראות מישהו שאתה מעריך ואוהב יוצא נגד המדינה שלך.
וזה למה אכפת לי אם זה מישהו שאהבתי אפשר להבין את ההתבאסות
וזה למה אכפת לי אם זה מישהו שאהבתי אפשר להבין את ההתבאסות
אנונימית
באותו הנושא: