6 תשובות
כל עוד העבודה לא בדרום זה בסדר את יכולה ללכת
שואל השאלה:
בלי שום קשר לטילים, בחיפה יש מלא ערבים שלדוגמה, זורקים אבנים על אוטובוסים
בלי שום קשר לטילים, בחיפה יש מלא ערבים שלדוגמה, זורקים אבנים על אוטובוסים
אנונימית
אז אל תצאי.סתם מסוכן
^כל עודהעבודה שלך לא בדרום(בדרום מסוכן יותר מבמרכז) אז את פחות בסכנה.
עזבי אבל,אל תלכי,חבל שתיהיי בלחץ כל היום.
עזבי אבל,אל תלכי,חבל שתיהיי בלחץ כל היום.
שואל השאלה:
מה זאת אומרת כל עוד היא לא בדרום?
מה זאת אומרת כל עוד היא לא בדרום?
אנונימית
כעיקרון עדיף שלא.
תלוי באיזור שלך
תלוי באיזור שלך
באותו הנושא: