התחברות הרשמה

למה כולם עצבניים על ביבי?

12 במאי 2021, 15:17
פוליטיקהבנימין נתניהוביביבחירותשנאה    
תשובה אחת
חושבים שהכל באשמתו, כרגיל, אל תתפלא.
ּ
ּילד גבר לא מעבר
באותו הנושא:
ביבי צריך להמשיך להנהיג את המדינה עד שימות ? כולם צועקים בבית ספר "רק ביבי רק ביבי" והמורה שלנו אמרה: "לכל מנהיג
למה כולם שונאים את ביבי והוא עדיין זוכה בכל בחירות?
למה כולם שונאים את ביבי?
למה כולם נגד ביבי?
למה כולם שונאים את ביבי בלי להבין למה??
למה כולם חולים על ביבי?
למה אחרי שאני מוכיח לכולם שביבי לא מנהיג כזה גדול עדיין הרוב יגידו "רק ביבי" ? ולמה כולם מזלזלים בשאר וחושבים שביבי אל?
למה כולם רוצים להדיח את ביבי מהממשלה מה הוא עשה?
על מה מואשם ביבי? מה כולם נגדו?
למה כולם קוראים לביבי ביבי ולא בנימין נתניהו??
יאללה עוד מעט בחירות בואו נתפלל כולם שביבי יעוף ביבי הביתה!!