7 תשובות
תסביר לה מה אתה מרגיש כלפי הדרך שהיא מתנהגת,אם אתה רוצה תבקש ממנה אם היא תוכל לנסות להפסיק בדרך הזאת אם היא אוהבת אותך היא תבין
אל תצפה ממנה להיות מושלמת. וגם אל תשפוט, אולי קרה משהו קשוח ובגלל זה היא הגיבה כך.
אנונימית
שואל השאלה:
נראה לכם זה יהיה בסדר להגיד לה שאני לא רוצה לדבר איתה כשהיא ככה ?
אנונימי
לא מנומס ולא מכבד
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה אני כן יכול להיות מאופק כשאני מדבר איתה והיא לא ?
אנונימי
תעיר לה על זה בנימוס
אבל בצורה שלא תפגע בה לפחות
אנונימית
לכולם יש צד כזה כשיצר הרע משתלט עליהם וקשה להחזיק אותו בפנים,
היצר הזה הוא כמו פתיל של פצצה
יש אנשים שהפתיל אצלם ארוך והם מאופקים וקשה מאוד להרגיז אותה ויש אנשים שהפתיל אצלם קצר ואיך שמדליקים אותו הוא מפעיל את הפצצה.
ושני המקרים הם בסדר כי כולנו בנויים אחרת ויכול להיות שיש רגשות אחרים ש"מתפוצצים" אצלך יותר מהר מאצלה .
לדעתי, אם זה קרה פעם אחת באמצע אני חושבת תיתן לה עוד הזדמנות ותכיר אותה יותר לפני שאתה שופט כי בכל זאת, לא שופטים אדם בשעת כעסו .
אתה יכול להגיד לה שאתה לא מעוניין לדבר איתה כשהיא בעצבים ואתה רוצה לדבר רק שיהיו אנרגיות טובות ביניכם ולהסביר
אך אם כשאתה מכיר אותה אתה מגלה שזה האופי שלה לדעתי כדאי לך להתרחק מאנשים כאלו.
רק שים לב שיש הבדל בין אופי של אדם לרגש שבא לידי ביטוי לעיתים קרובות.
באותו הנושא: