27 תשובות
מה קורנ?????
שואל השאלה:
בחדשות רשום לינץ בבת ים הכו מישהו כי חשדו שהוא ערבי כנופייה של תושבים
בחדשות רשום לינץ בבת ים הכו מישהו כי חשדו שהוא ערבי כנופייה של תושבים
עצוב מאוד אני לא בעד זה בכלל חייב להפסיק את האלימות משני הצדדים זה לא עוזר בכלום
כל הכבוד, עכשיו אנחנו מחזירים לערבים באותו המטבע..
הם תוקפים וזורקים אבנים על מכוניות של יהודים עכשיו אנחנו תוקפים וזורקים אבנים על מכוניות של ערבים.
שהם ירגישו קצת את הפחד מה קרה
הם תוקפים וזורקים אבנים על מכוניות של יהודים עכשיו אנחנו תוקפים וזורקים אבנים על מכוניות של ערבים.
שהם ירגישו קצת את הפחד מה קרה
אנונימית
מזעזע בעיניי. הם פוגעים בערבים חפים מפשע.
^ אנחנו לא כמוהם. אנחנו פוגעים במי שצריך, לא בחפים מפשע כמוהם.
^ אנחנו לא כמוהם. אנחנו פוגעים במי שצריך, לא בחפים מפשע כמוהם.
מה אתם משתפנים הצבא מפחד להיכנס בהם אז לפחות האזרחים נכנסים באימאמא שלהם.
כל הכבוד שיראו שאותנו אי אפשר לזיין
כל הכבוד שיראו שאותנו אי אפשר לזיין
אנונימית
מזעזע, בתור אחת שגרה בבת ים, מזעזע.
אני לא הפסקתי לבכות בגלל זה פשוט בושה אני מזועזעת שעשינו משהו כזה זה פשוט דוחה.
מזעזע, זה לא דרכנו.
אבל יש לציין, שרגע לפני כן הוא כמעט דרס יהודים, אולי בניסיון לברוח, אולי בכוונה, לא יודע, אבל תכלס הוא פשוט נסע לתוך התקהלות של יהודים.
יש סרטון.
אבל יש לציין, שרגע לפני כן הוא כמעט דרס יהודים, אולי בניסיון לברוח, אולי בכוונה, לא יודע, אבל תכלס הוא פשוט נסע לתוך התקהלות של יהודים.
יש סרטון.
אני עם בית חב"ד, זו היא לא דרכנו.
ככה זה שהערבים מתעסקים עם ערסים
אבל זה לא יהודים, זה אנטיפה הכו ערבי
אלו שעשו את הלינץ וההתפרעויות היו עם בגדים שחורים וכובע שחור שזה הסמל של האנטיפה (אנשים שבכל הפגנה/כאסח עושים בעיות ומוציאים לכולם שם רע)
אלו שעשו את הלינץ וההתפרעויות היו עם בגדים שחורים וכובע שחור שזה הסמל של האנטיפה (אנשים שבכל הפגנה/כאסח עושים בעיות ומוציאים לכולם שם רע)
אנונימית
מה עדיף?
שיהודים יסתגרו בבית מפחד?
המשטרה לא עושה כלום אז שלא יתפלאו שליהודים נמאס שרוצחים אותם
לכל מי שנמצא בבת ים - כל הכבוד
שיהודים יסתגרו בבית מפחד?
המשטרה לא עושה כלום אז שלא יתפלאו שליהודים נמאס שרוצחים אותם
לכל מי שנמצא בבת ים - כל הכבוד
זה היה ערבי שניסה לדרוס יהודים, מה ציפה שירחמו עליו? שברו לו את הצורה.
זה מה שמגיע למחבלים ואפילו יותר מזה.
זה מה שמגיע למחבלים ואפילו יותר מזה.
בעכו נורה יהודי ואף אחד לא מדבר על זה, תקשורת שמאלנית ומגעילה. ממש להקיא
את האמת לא ראיתי את הסרטון אבל שמעתי כשדיברו על זה בחדשות.
מזעזע, לעשות לינץ' למישהו בגלל הלאום שלו זה משעזע לשני הצדדים.
אני לא שמעתי שאמרו שהוא ניסה לדרוס יהודים כמו שמישהי אמרה פה. אגב, בסרטון שהערבים עשו לינץ על יהודים בירושלים הם אמרו שהיהודעם ניסו לדרוס ילד שלהם...
מזעזע, לעשות לינץ' למישהו בגלל הלאום שלו זה משעזע לשני הצדדים.
אני לא שמעתי שאמרו שהוא ניסה לדרוס יהודים כמו שמישהי אמרה פה. אגב, בסרטון שהערבים עשו לינץ על יהודים בירושלים הם אמרו שהיהודעם ניסו לדרוס ילד שלהם...
אה טוב גם מאמין להם
זה מטומטם ממש וגול עצמי לדעתי!!
זה שהערבים עושים ככה על אזרחים חפים מפשע זה לא אומר שאנחנו צריכים ללמוד מהם להפך אנחנו היהודים רחמנים בני רחמנים ועכשיו שלא יתנקמו בנו בגלל זה ,כאילו המצב לא מספיק חרא וואלה היה מיותר לדעתי לעשות את זה זה ממש טיפשי לדעתי ללמוד מהערבים במקום שהם ילמדו מאיתנו אתם הולכים לומדים מהם?
בושה!!
אני חושבת שצריך להרוג ערבי רק מתי שהוא בא להרוג(מחבל)אבל אם יש ערבי חף מפשע לא עשה כלום אין סיבה ללכת לעשות ככה !
כניראה הם רצו להחזיר על הלינץ של היהודי שנעשה השבוע אבל למה בדרך טיפשית כזו?
זה שהערבים עושים ככה על אזרחים חפים מפשע זה לא אומר שאנחנו צריכים ללמוד מהם להפך אנחנו היהודים רחמנים בני רחמנים ועכשיו שלא יתנקמו בנו בגלל זה ,כאילו המצב לא מספיק חרא וואלה היה מיותר לדעתי לעשות את זה זה ממש טיפשי לדעתי ללמוד מהערבים במקום שהם ילמדו מאיתנו אתם הולכים לומדים מהם?
בושה!!
אני חושבת שצריך להרוג ערבי רק מתי שהוא בא להרוג(מחבל)אבל אם יש ערבי חף מפשע לא עשה כלום אין סיבה ללכת לעשות ככה !
כניראה הם רצו להחזיר על הלינץ של היהודי שנעשה השבוע אבל למה בדרך טיפשית כזו?
אנונימית
הרגע נפטר ילד בן 5 מפצעיו.. וגם נרצח מורה יהודי בבית ספר בעכו, אתם לא מתביישים?
לא מגנים את המחבלים שעושים את זה אבל שמחבל בא בנסיון דריסה ועושים בו מה שצריך זה לא בסדר? אתם בושה למדינה
לא מגנים את המחבלים שעושים את זה אבל שמחבל בא בנסיון דריסה ועושים בו מה שצריך זה לא בסדר? אתם בושה למדינה
דעתי שזה היה פשוט לינץ מזעזע.
אבל מי זה הם? אם א' תקף למה ח' צריך לחטוף??^
מה זה מגיע להם? מה הם בני 3?
וסבבה, ברור שאם הוא ניסה לדרוס אותם אז זה לגמרי הגיוני, אבל איפה אמרו את זה בדיוק?
מקור: חבר סיפר לי...
איפה קראתם את זה?
מה זה מגיע להם? מה הם בני 3?
וסבבה, ברור שאם הוא ניסה לדרוס אותם אז זה לגמרי הגיוני, אבל איפה אמרו את זה בדיוק?
מקור: חבר סיפר לי...
איפה קראתם את זה?
אוקיי בטיילת בת ים יש חנות גלידה שקוראים לה ויקטורי וכולם חשבו שמי שמנהל את החנות מוסלמי אז הם הלכו להרוס לו את החנות, עכשיו כל בן אדם שנראה להם ערבי הם מנסים להרוג אותו...גרתי בבת ים כמה שנים, כולם שם ערסים אני די בטוחה שזה יגמר ויעצרו אותם המשטרה
לדעתי זה היה נוראי ולא לעניין בכלל ובתור מישהי שגרה בבית ים זה לא מפתיע שזה קרה דווקא כאן
תראי אני חושבת שלכל צד יש עוד צד ועוד צד שיש לו עוד צד ואז כמה צדדים שהם שכחו ואז הסרטון ההוא שביימו בכלל ביימו אותו יהודים אבל אז זה בכלל ערבים ביימו שביימו אותו יהודים כדי להראות שהיהודים חארות ואז היהודים עמדו עם מצלמות בכיכר עד שהערבים ינסו לביים משהו ואז שוב חשבו שמישהו ביים וזה
קיצר הכל חארטות רצח וזה ממש מטומטם לדעתי כל הדבר הזה כמו שאומרים אלימות לא פותרים באלימות ואין פה צודק או טועה זו פשוט מלחמה שלא תיפתר עד שאחד הצדדים יגיד חלאסניק
קיצר הכל חארטות רצח וזה ממש מטומטם לדעתי כל הדבר הזה כמו שאומרים אלימות לא פותרים באלימות ואין פה צודק או טועה זו פשוט מלחמה שלא תיפתר עד שאחד הצדדים יגיד חלאסניק
הוא ניסה לדרוס אותנו את רצינית
מזעזע ....
וגם ברמלה הרביצו לאישה שחשבו שהיא ערבייה עם אבנים יצא שהיא יהודייה וזורקים אבנים על המכוניות....
וגם ברמלה הרביצו לאישה שחשבו שהיא ערבייה עם אבנים יצא שהיא יהודייה וזורקים אבנים על המכוניות....
מיש כותב שזה בסדר שיחשוב שוב ה"ערבי" שהיה שם (שהם הגדירו אותו ערבי בלי לבדוק את זה, וגם בגללי גם אם הוא ערבי זה לא סותר כלום) הוא ניסה לברוח עם הרכב משם תוך כדי שאנשים ניסו לפתוח לו את האוטו ואז עשו עליו לינץ וזה ממש לא בסדר.. שהתביישו..
באותו הנושא: