6 תשובות
שמעתי יירוט בלי אזעקה גם. לפי צבע אדום היה בראשלצ ודרומה משם אז אני חושבת שהם יירו אלינו לת"א והסביבה בקרוב
אנונימית
שואל השאלה:
באפליקציות חמל מלא רושמים שיש בומים בעיר שלהם ואין אזעקה
באפליקציות חמל מלא רושמים שיש בומים בעיר שלהם ואין אזעקה
אנונימי
אמאלה חזיתי את העתיד
אנונימית
גם אני...
אנונימית
שמעתי יירוט
בלי אזעקה
אנימפחדת
בלי אזעקה
אנימפחדת
כן? באמת??
אנונימית
באותו הנושא: