8 תשובות
עדיף שלא.. מצב רגיש
מזל טובב
לי היה ב11.5 והכל התבטל אצלי לצערי ומבאס
לי היה ב11.5 והכל התבטל אצלי לצערי ומבאס
אנונימי
מזל טוב
אני מבטיחה לך שיהיה לך יותר כיף בבית עם המשפחה בלי פחד מאשר שם
תישארי בבית, מסוכן שם
מזל טוב :)
מזל טוב :)
א ל ת ל כ י
ומזל טובב!!
ומזל טובב!!
^סטיפס יחגוג לך אני אעשה התרעה ואגיד לך מזל טוב
במיוחד כי יש לך בת מצווה
באותו הנושא: