9 תשובות
כן זה הגיוני. פיצוצים מגיעים רחוק ברעש. אני גרה ליד באר שבע ושומעת את הפיצוצים של העוטף.
הדף מאזור רחוק ממך כנראה מהעיר לידך שכן היה אזעקה
אנונימי
כמראה זה בעיר קרובה אל העיר שלך
זה מערים רחוקות יותר ממך
כן, אני גם שמעתי בומים חזקים ואם פיקוד העורף יודעם שזה לא יהיה על איזור מיושב הם לא מפעילים
ואני מהרצליה
ואני מהרצליה
הייתה עצלי אני מפתח תקווה אם זה משנה
זה במקום קרוב מספיק תשמעי אבל רחוק מספיק כדי שלא יהיו לך אזעקות
כן, גם אני שומעת , זה מערים אחרות
אנונימית
כנראה מרחוק
השם ישמור על כולנו
השם ישמור על כולנו
באותו הנושא: