10 תשובות
גם אני. זה פשוט מעצבן
פשוט לא נכנסים
אני מאמין שאם תכתוב הודעה למחנך שלך שבגלל המצב אתה הולך לישון מאוד מאוחר וקשה לך לקום הוא יקבל ויבין אותך
כן אוף
לא נכנסים...
כןןן ואז המורה מתקשרת ושואלת למה לא נכנסתי לזום
אצלינו העבירו ל10:20
גם אני. זה נורא שזה המצב וכל הלילה יש אזעקות ומה שחשוב להם זה הזום
גם חשוב להם שנעשה מבחנים בזמן שאני בחרדות עכשיו
אנחנו ה10 ואני מזה מבריזה(הפ רושמים לנו חיסורים בלי יכולת הצדקה הכלבים גם אחרי שהה אתמול אזעקה בשלוש וחצי בלילה)
באותו הנושא: