11 תשובות
מה הבעיה? תבקש הכל טוב.
זה ממש לא חטטני, אם אתם חברים אז מה הבעיה להיפגש?
זה ממש לא חטטני, אם אתם חברים אז מה הבעיה להיפגש?
תיזום מפגש של כולכם, זה לא יהיה חטטני
בטח שזה יהיה בסדר! תציע להם להיפגש זה יכול להיות ממש נחמד
תציע לצאת לאנשהו איתם
אממ לא יודעת יש מצב שזה יצא טיפה נדחף
פשוט תנסה להתקרב אליהם יותר (פשוט להיות איתן) או אם יש משם מישהו שאתה קרוב אלייו תגיד לו שבא לך לנסות לבוא לפגישה פעם אחת ואז הוא אולי יזמין אותך
פשוט תנסה להתקרב אליהם יותר (פשוט להיות איתן) או אם יש משם מישהו שאתה קרוב אלייו תגיד לו שבא לך לנסות לבוא לפגישה פעם אחת ואז הוא אולי יזמין אותך
זה סבבה לגמרי לדעתי, כאילו לפחות תנסה אין לך מה להפסיד
תיזום אתה את המפגש איתם אל תבקש לבוא פשוט
שואל השאלה:
שכחתי להסביר שהסיבה שזה אולי ירגיש חטטני
זה בגלל שהם חבורה של איזה עשרה ילדים והם באיזשהי בועה שהם כל הזמן נפגשים רק אחד עם השני
שכחתי להסביר שהסיבה שזה אולי ירגיש חטטני
זה בגלל שהם חבורה של איזה עשרה ילדים והם באיזשהי בועה שהם כל הזמן נפגשים רק אחד עם השני
אנונימי
תמצא אחד שממש מוצא חן בעיניך
תתחבר איתו
תיכנס לחבורה
תתחבר איתו
תיכנס לחבורה
אנונימית
אני מכירה את המצב הזה. זה יהיה קצת מוזר אם פתאום תידחף אבל תנסה להתחבר לילד או שתיים ואז אוטומטית הם גם יזמינו אותך ותיכנס לחבורה
תקשיב מניסיון זה מבאס ממש אבל אם לא הוסיפו אותך יש סיבה. לבקש לא יעזור כי או שהם לא מנומסים ולא יוסיפו אותך או שהם כן יוסיפו אותך ולא באמת תהיה חלק מזה.... זה ממש חרא אבל אין מה לעשות עם זה :(
באותו הנושא: