5 תשובות
שואל השאלה:
היה אצלנו אולי 3 פעמים בכל הבלאגן הזה.
הקטע הוא שגם אני במחזור ומאוד קשה לי להתנהל בבית שהוא לא שלי עם כל העניין הזה.
אולי אלך אליה היום לישון ויגיד לה ששבת אני לא יעשה אצלה
אנונימית
אולי שאמא תלך או מי שהיא האמא שלו
אם היא פוחדת מהאזעקות עדיף שתלכי ותהי איתה..
לכי תשמחי אותה קצת תיהיה איתה היא צריכה את זה אני בטוחה
כן אולי תאמרי לה שתבוא אלייך אם היא לבד באזעקות
באותו הנושא: