5 תשובות
תעמדי עם רגליים ישרות ורדי עם הגב למטה ותגעי ברצפה(אני לא יודעת איך קוראים למתיחה הזאת אז פשוט תיארתי לך)
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כשנאי עושה את התרגי להזה אני מרגישה מתיחה רק בקיפול של הברך מאוחרה, לא בירך
אנונימית
תרימי את הרגל לצד ולמעלה
אנונימית
שואל השאלה:
עשחתי איזה תרגי לשמצאתי ובאמת הרגשתי את המתיחה במקום שבו תפוס לי.
אבל זה רק כואב לי יותר, ןזה ככה כבר שבוע בערך...
מתי זה אמור לעבור?
אנונימית
מקווה שעוד יומיים שלושה..
אנונימית