4 תשובות
קשה רצח אבל להימנע במשך חודשיים.
פשוט להגיע ליד ממתק וחומר אני לא רוצה את זה לא רוצה את זה לא רוצה את זה ומיד להקפיד במשך חודשיים.
זה בסדר ממתק אחד ביום אבל תשדלי שלא יותר ושיהיה לידך תמיד סלט או מאכל בריא כלשהו שתאכלי כל פעם שתרגישי שאת רוצה משהו מתוק-זה לא כמו מאכל מתוק מן הסתם אבל לי אישית זה עוזר. אני מבינה אותך אני כל החיים לא מצליחה להפסיק עם המתוק
אנונימית
מזדהה עם המצב שלך.
יש ימים שבהם כלום לא עוזר לי ויש כאלה שבהם עוזר לי להכין נשנושים בריאים, לאכול ארוחות בריאות ומסודרות, לא להרגיש רגשות אשם, לוודא שאני שותה מספיק מים, אוכלת מספיק ירקות וצורכת את כל אבות המזון ואת כל הויטמינים והמינרלים שאני צריכה.
בנוסף אני משתלדת לישון כמו שצריך (אבל עכשיו קשה מאוד), אני מוצאת את עצמי מנשנשת ואוכלת דברים לא בריאים בשביל להתעורר...
ולא צריך להמנע במשך חודשיים.
מה זה ייתן לה החודשיים האלה? סבל?
אוכל מקרב בין אנשים, עוד כמה ימים שבועות, למה שהיא לא תאכל עם המשפחה?
העניין בחיים זה איזון.
זה לא משנה אם במשך חודשיים היא לא תאכל את זה, זה לא ישנה משהו.
מה שכן יכול להועיל אבל ממש לא חובה זה לא לאכול במשך פרקי זמן קצרים יותר שום דבר שמכיל סוכר ולשים לב איך זה משפיע עלייך.
אני למשל במשך שבוע לא אכלתי סוכר לבן בכלל אבל כן השתמשתי במייפל טבעי (שזה כן סוכר אבל השתמשתי בטבעי וממש מעט)
יום אחרי זה אכלתי גלידה והיא הייתה מתוקה לי מידי ולא טעימה...
אז לא רציתי לאכול את כל הגלידה.
השתנה לי הטעם לגמרי והתחלתי לאהוב שוקולד עם אחוז קקאו ממש גבוהה.
אם את רוצה שזה יקרה לך גם אז תנסי לעשות את זה...
חשוב לעשות את זה רק מרצון ולא להיות עצובה כשאת עושה את זה אלא לשמוח מזה שיש מאכלים אחרים שאת יכולה לאכול ושבסוף זה יהיה שווה את זה.

אני חייבת להגיד שאחרי כמה חודשים ההשפעה של זה חלפה ולכן אני רוצה לעשות עוד שבוע כזה בקרוב כי אני באותו המצב שלך.