5 תשובות
שואל השאלה:
סתם נתתי דוגמה לרצפה אני צריכה לדעת למה משהו ששוקל יותר פוגע יותר חזק ממשהו ששוקל פחות (אני יודעת שזה נכון אני פשוט צריכה נימוק)
אנונימית
את יכולה להשתמש בשימור אנרגיה, אבל אם את רוצה טיעון מאוד הגיוני אני מציע תנע. אני אנסה להסביר כמה שיותר טוב בלי הצורך ברקע בפיזיקה. מסה היא מדידה לכמה קשה להזיז משהו וכמה הכבידה מושכת אותו, כשמשהו יותר כבד הכוח של הכבידה יותר חזק וכשהוא פוגע ברצפה כל האנרגיה שלו צריכה ללכת למקום כלשהו, המקום הזה הוא הרצפה ולכן כשיש יותר מסה יש יותר כוח ואנרגיה ולכן הרצפה צריכה לספוג יותר אנרגיה. לרצפה יש גבול לכמה אנרגיה היא יכולה לספוג אז ככל שמשהו יותר כבד יש יותר סיכוי שהוא עובר את הגבול הזה. אם את שואלת למה מסה היא מדד לכבידה אז את נכנסת ליחסות כללית והמודל הסטנדרטי
שואל השאלה:
כן אני יודעת שבגלל הכובד אבל איך אני מסבירה את זה הגיונית
אנונימית
מה
הרצפה עשויה מחומר חזק איפה בדיוק היא נשברת
ויש גם את העובדה שעלה יותר קל מכוס
הכוס מברזל? איך היא שוברת רצפה...(?)
בכל מקרה כוס כבדה יותר