התחברות
הרשמה
בטעות מחקתי אפליקציה רק מהמסך בית (אייפון)
ואני רוצה למחוק אותה לגמרי, איך?
14 במאי 2021, 02:30
אפליקציות אייפון
אייפון
הודעות
iphone
טלפונים
תשובה אחת
תיכנסי להגדרות, ואז ליישומים חפשי את היישום ותלחצי על הסר התקנה
t
thv
באותו הנושא:
בטעות הורדתי אפליקציה בתשלום איך מבטלים את התשלום? מחקתי אותה
מחקתי בטעות תוכנה שהייתי צריכה מהטלפון (לא אפליקציה) יש דרך למצוא אותה?
נעלם לי מהמסך בית האפליקציה של שיחות טלפון מה עושים????!?
בטעות העלמתי את הווטסאפ מהמסך בית (יש לי את האפליקציה אבל לא במסך בית) איך להחזיר את זה? (יש לי אייפון)
בטעות מחקתי את אפליקציות הטלפון באייפון חפשתי באפ סטור ולא מצאתי אתם יכולים לעזור בבקשה
מחקתי בטעות אפליקציה באייפון, איך בודיקם באפ סטור איפה כל האפליקציות שפעם מחקתי ?
בטעות מחקתי את האפליקציה של הפתקים שיש לי בטלפון
מחקתי בטעות את האפליקציה של אינסטגרם והורדתי מחדש
איך קוראים לאפליקציה הזאת שנותנת רעיונות לקעקועים? זה מתחיל בP, פשוט מחקתי בטעות
אם בטעות נמחק לי פוסט יש דרך להחזיר אותו??(מחקתי אותו בטעות זה לא בארכיון)
מחקתי את הוואצפ בטעות כשניקיתי את המכשיר מאפליקציות וזה מחק כי לי את כל