7 תשובות
שאני אבין, את רוצה שיפציצו!?
אנונימית
צהל השמיד תשתיות של חמאס
אין להם כבר מספיק תשתיות בשביל לירות עלינו טילים
או שהם מנסים לשפר את התשתיות במקום לירות טילים
אין להם כבר מספיק תשתיות בשביל לירות עלינו טילים
או שהם מנסים לשפר את התשתיות במקום לירות טילים
אני גם הופתעתי
ואנונימית תירגעי, היא בסך הכל שאלה^^
ואנונימית תירגעי, היא בסך הכל שאלה^^
כנראה היו צריכים להתארגן מחדש , גם הם צריכים לישון.
הם לא ישנו שני לילות ופוצצו אותנו כל הלילה גם הם צריכים לישון
אני עדיין מופתעת רוב הלילה נשארתי ערה כי פחדתי ונרדמתי ב3 לפנות בוקר... בקיצור אין לי כוח לחאמס הם מאיימים מקיימים מאיימים שוב ולא עושים כלום מתעלמים (אני מהמרכז..)
צהל עשו לעזה את המוות, הם לא רוצים שזה יגיע למצב יותר גרוע אז הם חמאס מפציצים בקטנה כל הזמן
באותו הנושא: