21 תשובות
לא
אז מי כן?
אנונימית
כן, בואו תמיד לא סבלו אותנו , כן יש מדינות שאוהבות אותנו אבל זה קצת יחסית לגודל השנאה..
סביר להניח שכן
לא, אולי מבחינת המדיה כרגע כן אבל בכללי לא.
לא
תפסיקו לחשוב שאנחנו מרכז העולם
תפסיקו לחשוב שאנחנו מרכז העולם
לא, כרגע הרבה לא אוהבים אותנו אבל אנחנו בוודאות לא הכי שנואים
לא
הסטטיסטיקה אומרת אחרת
נכון ל-2020, אולי השתנה מעט מאז
קישורים מצורפים:
לא יש את מקדוניה
לא בדיוק
רגע מה עם טובלו
קיריבטי
לא. רוסיה, סין וארה"ב הכי שנואות.
רוסיה סין וארהב הכי אהובות.
אנונימי
מה פתאום, יש מלא מדינות שאוהבות אותנו ממש. חוץ ממדינות ערב אנחנו דיי האוהבים בעולם.
למה איראן שנואה? זה טוב רצח כי אם הם יהיו נגדנו אז גם ככה שונאים אותה
אנונימית
יש מצב שכן כי זה כנראה טרנד חם לשנוא אותנו
בסדר הן בין האהובות.
אנונימי
באותו הנושא: