3 תשובות
כי הם טרוריסטים.
שואל השאלה:
כן אני מבינה את זה אבל אני לא מבינה איך הם הגיעו למצב שהם קמים בבוקר ורוצים להרוג אנשים. אנשים שלא עשו כלום לאף אחד ועוד הם אמורים כביכול להיות בצד שלהם. זה כמו שאנשים בצהל פשוט יחליטו שהם רוצים להרוג ישראלים בלי שום סיבה. כאילו לחמאס חייב להיות סיבה כלשהי. נכון?
כן אני מבינה את זה אבל אני לא מבינה איך הם הגיעו למצב שהם קמים בבוקר ורוצים להרוג אנשים. אנשים שלא עשו כלום לאף אחד ועוד הם אמורים כביכול להיות בצד שלהם. זה כמו שאנשים בצהל פשוט יחליטו שהם רוצים להרוג ישראלים בלי שום סיבה. כאילו לחמאס חייב להיות סיבה כלשהי. נכון?
אין להם סיבה, לא לכל מעשה יש סיבה.
הם פשוט השטן בהתגלמותו.
הם פשוט השטן בהתגלמותו.
באותו הנושא: