14 תשובות
סתם חרארטה
לא
אנונימי
לא ידוע אבל רוב הסיכויים שלא
אנונימית
לא לא זה לא אמיתי זה שמועות ועכשיו כל הפייסבוק מפוצץ בחפירות תפנימו אין סוף העולם זה לא אמיתיי!
לא לא ולא!
אנונימי
עם תשאלי אותי, לא, אבל אני נשארת מחר בבית והיום לא ישנה עד 12:00
תאמיני במה שאת רוצה. הסימן הראשון שסוף העולם הגיע זה שהשמש לא עולה בבוקר.
עם זה קורה, את יכולה רשמית להתאבד ולחסוך מעצמך כאב.. (סתם בצחוק חח)
תאמיני במה שאת רוצה. הסימן הראשון שסוף העולם הגיע זה שהשמש לא עולה בבוקר.
עם זה קורה, את יכולה רשמית להתאבד ולחסוך מעצמך כאב.. (סתם בצחוק חח)
לא אמיתי.. יש איזה כתבה במאקו שטעו בתאריך.. (:
אנונימי
אני בכללי לא מאמינה בזה, והיום בבוקר אמרו שבני המאיה אמרו שזה לא יהיה ב-21 החודש.
ה' בשמים שומר עלינו (-:♥
ה' בשמים שומר עלינו (-:♥
אבל זה לא רק בני המאיה
אנונימי
http://www.forbes.co.il/news/new.aspx?pn6vq=j&0r9vq=gedh
הינה קישור לכתבה (:, ככה תוכלי להיות רגועה
הינה קישור לכתבה (:, ככה תוכלי להיות רגועה
תירגעי, לא יקרה כלום. (-:
לא! דחו את סוף העולם...
באותו הנושא: