7 תשובות
להשאיר
עגבניות, רוזה מתאים יותר לחורף.
להשאיר
כן זה טעים
אנונימית
אני אוהבת יותר רוזה
תשאירי עגבניות
שאלה קשה מאוד
מה שבא לך באותו רגע
מה שבא לך באותו רגע
באותו הנושא: