7 תשובות
להשאיר
עגבניות, רוזה מתאים יותר לחורף.
להשאיר
כן זה טעים
אנונימית
אני אוהבת יותר רוזה
תשאירי עגבניות
שאלה קשה מאוד
מה שבא לך באותו רגע