4 תשובות
תלכי לישון אמן לא יהיה פה רקטות תירגעי ותירדמי
אני גם במצב שלך לא יודעת מה לעשות אוף
זה מצב מעצבן שאני לא ישנה כבר שלושה לילות ואני כל כך עייפה אבל גם מפחדת רצח
תשני לא יקרה לך כלום.. לילה טוב
תלכי לישון, אם יש לך ממד בבית ותרגישי יותר בטוחה שם אז תלכי לישון שם, אבל באמת אנ לא חושבת שיהיה הלילה אזעקות במרכז. אם את מפחדת שתהיה אזעקה ולא תקומי אז תגידי להורים שלך שיעירו אותך ברגע שתהיה אזעקה.לילה טוב נסיכה