5 תשובות
קשה להתקבל ליחידות האלה
אנונימית
שואל השאלה:
לול
לרוב הבנות יש ביצועים פחות טובים מאשר לבנים, זה מוכח ע"י ממוצע (ריצת אלפיים, שכיבות סמיכה וכל תרגיל אחר שתקחי).
או שאת מורידה סטנדרטים ליחידות מובחרות- שזה נוראי כי את פוגעת ביכולות התפקוד של צהל, או שאת לא מורידה סטנדרטים ושופטת את הבנות באותם קריטריונים בדיוק כמו הבנים.
אם את בודקת את היכולות הפיזיות במיון ליחידה מובחרת (שגם הרבה בנים לא עוברים אותו), רוב הבנות לא יעברו.
זה לא משתלם לצבא להתאים את כל היחידה (שירותים נפרדים, מקלחות נפרדות) בשביל 2 או 3 נשים שיעברו.
אין מה לעשות תקבלי את זה או לא
את בת ואין לך גוף כמו של גבר וזהו
את לא יכולה לעמוד במה שאנחנו עוברים
גם מבחינה פיזיולוגית, יש הבדלים לטובת בנים מצטערת
וגם כי צה''ל לא נותן לנשים לצאת מגבולות הארץ אם זה לא כלי מוגן וגם אז עושים בעיות וכל התפקידים שציינת יוצאים מתישהו מגבולות א"י וצהל לא מוכן לקחת על זה אחריות
אנונימית