10 תשובות
את לא
היא מדהימה
היא מדהימה
לא היחידה, אבל זה חצי כח מהאמצע בערך
חחח לא, ראיתי גם, סדרה מעולה מומלץ לכל מי שעוד לא ראה
לא , סדרה ממש טובהה
בדיוק אתמול צפיתי
בדיוק אתמול צפיתי
לאא חברה שלי רואה את זה והיא אומרת שזה ממש טוב
שואל השאלה:
אני רק צריכה להבין איך כל כך הרבה ענו לי בפחות מדקה
אני רק צריכה להבין איך כל כך הרבה ענו לי בפחות מדקה
כי ראינוו חחח ולא שואלים הרבה על הסדרה הזאתת
לא, סדרה מעולה
ס ד ר ה מ ד ה י מ ה