10 תשובות
את לא
היא מדהימה
לא היחידה, אבל זה חצי כח מהאמצע בערך
חחח לא, ראיתי גם, סדרה מעולה מומלץ לכל מי שעוד לא ראה
לא , סדרה ממש טובהה
בדיוק אתמול צפיתי
לאא חברה שלי רואה את זה והיא אומרת שזה ממש טוב
שואל השאלה:
אני רק צריכה להבין איך כל כך הרבה ענו לי בפחות מדקה
כי ראינוו חחח ולא שואלים הרבה על הסדרה הזאתת
ס ד ר ה מ ד ה י מ ה