5 תשובות
אני בוכה^
אני חושבת שמגיל 10/11 זה כבר נהייה מביך
אני אישית מגיל 9 בחדר לבד כי בגיל 9 עברתי דירה ועל הדרך חדר פרטי
אני אישית מגיל 9 בחדר לבד כי בגיל 9 עברתי דירה ועל הדרך חדר פרטי
אנונימית
לדעתי 12 בערך, בהתחלה של גיל ההתבגרות
12 הייתי אומרת כי זה הגיל שמתחילים להתבגר בו ולהבין דברים..
13
אנונימית
באותו הנושא: