6 תשובות
אף משחק מחשב לא שווה 200 שקל
בפלייסטיישן?
תלוי איזה מהם
אני אישית בחיים לא הייתי משלם 200 שקל למשחק, במיוחד משחק מכות. אבל אם זה מה שאתה אוהב ואתה חושב שתשחק בזה הרבה אז לך על זה
אם זה גרסת האולטימייט, זה אחלה מחיר.
אם לא, אז זה לא מחיר משהו ועדיף לקנות יד שנייה בהרבה פחות.
זה משחק מעולה
אם לא, אז זה לא מחיר משהו ועדיף לקנות יד שנייה בהרבה פחות.
זה משחק מעולה
קצת יקר אבל אחלה משחק
באותו הנושא: