7 תשובות
אין מחרר סוף עולםם איןן זה שטויותת זה לא מחרר!
לחכות יומיים
תקראי את הכתבה שצירפתי לך (:
איזה פטית מאמינה לכל דבר
תשכנעי את עצמך שזה סתם שטויות שאנשים המציאו בשביל להלחיץ את האנשים, מניסיון אני יכול להגיד לך שכמה פעמים בחיים שלי העולם היה צריך "להיחרב" ולא קרה כלום
אין סיכוי שמחר זה סוף העולם, תחשבו אם היה סוף העולם הוא לא יבוא במכה אחת זה צריך לבוא בהדרגה, לא ככה?
אנונימי
אמרו מזמן שיהיה סוף העולם.. היה? לא!
אמרו שיהיה ב-2002 סוף העולם.. היה? לא!
וככה עוד מלא!
בעוד מיליוני שנה אולי יהיה סוף העולם!
אל תאמינו לשטויות האלה!