5 תשובות
כן אבל יש אנשים שמשגיחים שהכל בסדר ושהיא עובדת
לא לגמרי, המערכת מזהה את הרקטה ויש בן אדם שצריך להחליט האם לשגר מיירט או לא
להבנתי יש אנשים שאחראים לזה, לא שמפעילים פשוט באזור הכיפת ברזל
כן זה אוטומטי