8 תשובות
ה8 מתחבאים בתוך אזרחים. העמדות טילים שלהם מוצבות בבתי ספר ואנחנו לא מפגרים כמוהם אנחנו לא מטילים מטבע ובוחרים איזור ואומרים איפה שאתבוצץ אתבוצץ.

אנחנו מפגיזים בדיוק אחרי שאספנו מודיעין
כי אנחנו מפותחים ומה להם יש כבשים
כי הם רוצים שיהרגו להם יותר אנשים והם מקבצים אותם ביחד שיהרגו יותר ושאנחנו נצא רע
1. הם מחביאים נשק אצל חפים מפשע ולמרות שצהל מנסה להוציא אותם הוא לא תמיד מצליח.
2. אין להם ממד או מקלט או מערכת שמזהה טילים.
3. הם יורים בעצמם
הם מתחילים אנחנו לא נעמוד בשילוב ידיים
חוץ מזה שחלק גדול מהמתים שם זה גם בגללם
ישראל באמת מגינה על התושבים שלה
מכיוון שחמאס מחביא את הטילים וכל דברי הנפץ שלהם אצל האזרחים ובגלל זה המון אזרחים נפגעים
כי יש לנו יותר כוח מהם
אנונימית
שואל השאלה:
^בכל מלחמה, גם לפני כיפת ברזל.
איך לצורך העניין ביום כיפור נהרגו לנו פחות?