10 תשובות
שואל השאלה:
גם אני ממש בסדר, תודה :)
גם אני ממש בסדר, תודה :)
אני בסדא
יום מושלם
אין איפה שאני גרה כלום
אין איפה שאני גרה כלום
היה בסדר(:
רק קמתי חח, ואני בסדר אין רקטות באזור שלי
כרגע אני בסדר גמור,
מה איתך?
מה איתך?
וואלה טוב לי עם זה שאין בית ספר, פחות הרגשות דיכאון על הבדידות :)
אחלה יום אני בצימר
תאמת היה שקט הלילה
חושבת שהמצב מטורף, רוצה כבר הסכם שלום...
באותו הנושא: