9 תשובות
לא אני בבית לאיפה יש ללכת
אני עושה בבית שלי עם המשפחה
אנונימית
בבית עם המשפחה המורחבת (:
כנוש
אני הולכת לסבתא שלי כאילו עם הבני דודים וזה
לא איזה באסהה
לא באים אלינו כל הדודים והדודות משני הצדדים וישנים אצלינו וזה וחברים הכי כיף כהכי זורם הכי מצחיק מה צריך יותר מזה