28 תשובות
התקהלות ואנשים נפלו שוב ונפצעו
קרסה טריבונה בבית כנסת, 10 פצועים אנוש ומשהו כמו 50 במצב קל
הם לא למדו מהפעם הקודמת כאילו
היה קריסה של טריבונות בבית כנסת עם 600 אנשים אם אני לא טועה..
^^את באמת שואלת את זה עכשיו???
נו באמת
אנונימית לפי מה שמספרים בחדשות הבית כנסת היה עדיין בבנייה...
פסדר אבל פעם קודמת שהם התקהלו קרה בלגן והם כאילו שכחו מזה לגמרי ופשוט חזרו על מה שהם עשו
שואל השאלה:
יא מסכנים רק עכשיו היה את אסון המירון
קרסה טריבונה בגבעת זאב לפי הבנתי.
זה פשוט נוראי שכל האסונות האלה קורים שוב ושוב ושוב
slash.
מה אתה רוצה? בעיה שלהם לא לומדים לקח
אנונימי
הם סתם מביאים לעצמם עוד סיבות לאנשים להיות נגדם
למי שקשה עם דברים כאלה שלא יראה..
חייב לתקן
2 במצב אנוש 6 במצב קשה
אמרו הרגע בחדשות
ועוד עשרות פצועים
שואל השאלה:
עצוב שהם לא למדו מהמקרה הקודם
איך אחרי שאמרו לכם 2 פצועים אנוש אתם עדיין ממשיכים להגיד 10 פצועים אנוש
גבעת זאב, נפלה טריבונה
קרסה טריבונה בבית כנסת בגבעת זאב שעוד בבנייה ואנשים התפללו שם
בסביבות 60 פצועים, 5 קשה וארבע בינוני אם אני לא טועה
אסון מיורון 2
אנונימית
מה קורה במדינה הזאת איזה הזייה
1.לא למדו פשוט לקח מהפעם הקודמת
2.כנראה אלוקים ממש כועס עלינו
אנונימית
קרסה טריבונה בבית כנסת
עשרות פצועים ושתי הרוגים
לא למדו מהר מירון קיצר
נפלה טריבונה (שזה סוג של במה) שעמדו עלייה מתפללים. בנתיים יש 2 הרוגים ו104 פצועים.
התקהלות, הריצה קרסה
כול מי שאומר "לא לומדים מטעויות"
אויש כאילו אתם למדת לא לחזור לאקסים
אף אחד לא לומד מטעויות כולנו מפגרים
יש עכשיו הרוגים..
זה כל כך דבילי שזה קרה שוב
אנונימית