4 תשובות
לא כואב בכלל. עגיל מ ה מ ם וחשוב לדאוג לו טוב :)
זה איזור סחוסי עבה, לכן הניקוב אכן יהיה מורגש, אך כאב הוא אינדיבידואלי. לי אישית כאב 3/10.
אבל תקחי בחשבון שיש לקונץ' תהליך החלמה ארוך של מינימום חצי שנה, זה עגיל עם אחריות.
אבל תקחי בחשבון שיש לקונץ' תהליך החלמה ארוך של מינימום חצי שנה, זה עגיל עם אחריות.
החירור לי אישית לא כאב
ההחלמה מורכבת
ההחלמה מורכבת
החירור עצמו לא כזה כואב אבל יש בחלמה ובימים הראשונים הוא קצת כואב.. אבל עם תטפלי בו טוב הוא פחות יכאב
עגיל מושלם, מהיותר יפים לדעתי לכי על זה
בהצלחה
עגיל מושלם, מהיותר יפים לדעתי לכי על זה
בהצלחה
באותו הנושא: