3 תשובות
לא
כן, אבל זה לא יעיל.
עדיף להשתמש ב-sin cos tan
עדיף להשתמש ב-sin cos tan
אפשר להשתמש במשפט הסינוסים והקוסינוסים בכל משולש. כולל ישר זווית.
הקטע הוא שבמשולש ישר זווית יש דברים שמתבטלים. אז זה שונה קצת, יש משפטים מקוצרים, "מול חלקי יתר" זה sin, "ליד חלקי יתר" זה cos ו"מול חלקי ליד" זה tan
הקטע הוא שבמשולש ישר זווית יש דברים שמתבטלים. אז זה שונה קצת, יש משפטים מקוצרים, "מול חלקי יתר" זה sin, "ליד חלקי יתר" זה cos ו"מול חלקי ליד" זה tan
באותו הנושא: