5 תשובות
כי כנראה סגרו לך אותו יותר מידי חזק
גם לי זה קרה ומהפחד לא עשיתי שוב
את צריכה להשתמש בעגילים המתאימים לעובי האוזן שלך. עגילים צמודים אכן יכולים להיבלע.
אתי יכולה לעשות שוב זה לא קשור אלייך או למבנה האוזן שלך..
רק תודאי שהעגיל הרפואי שלך יהיה מספיק ארוך ומשוחרר וזה לא יקרה שוב..
ממליצה לך לעשות אצל פירסר מקצועי ותתייעצי איתו לפני
יכול להיות שהעגיל לא התאים לאוזן שלך
הבעיה לא בך בקיצור